ייעוץ ארגוני
לנהל נכון את המנהל שבך
ישנם לא מעט תיאוריות מהו מנהל טוב, לא נרחיב עליהם כעת, הפעם ארצה להתייחס לתאוריה שלך כמנהל .
התאוריה הזו שמופיע אצלך בהרגלים היום יומיים, היא נמצאת בצורת הדיבור עם עובדך,באופן קבלת ההחלטות וברגשות העולים בך כשהענינים קצת מסתבכים ולחילופין כשיש הצלחה.
פיתוח עבודת צוות
יש פרויקט לבצע, הצוות גוייס, נעשו תיאומי ציפיות, יוצאים לדרך ו...
במקום להריץ את הפרויקט להצלחה, מתעכבים ומתרגשים בשל כל מני מתחים וחוסר חיבור בין אנשי הצוות.
המשפט אומר "בסוף הכל זה אנשים". כל פרוייקט או חברה מצליחה בנויה מהחיבור הצוותי שיש בין הפועלים בו. ככל שהצוות מחובר יותר למטרה ולשיתוף הפעולה כך הפרויקט יתקדם, לעומת זאת גם פרויקט עם רעיון מוצלח במידה והצוות אינו פועל בשיתוף פעולה או בניגוד אינטרסים כנראה שלא יתרומם. העובדה שיש כסף לפרויקט אינה ערובה לכך שהצוות יפעל בשיתוף פעולה.
אז איך מנצלים קונפליקט ומה בונה עבודת צוות?
בניית תוכנית עסקית
יש לך רעיון, נראה לך שזה יכבוש את השוק ושאתה בדיוק בדרך הנכונה?
מצוין תמשיך כך!
חשוב רק לציין שההצלחה לרוב בנויה מקריאת המציאות בצורה נכונה.
לא מעט פעמים אנחנו מאוהבים ברעיונות שלנו וזה טוב כי יוצר מוטיבציה.
אך מסתבר שלמעלה מ40,000 עסקים נסגרים בשנה. זו כמות גדולה שמבטאת את הקושי בהקמת עסק. בכדי שהעסק החדש או הרחבת השירותים לחברה קיימת יצליחו, יש לבנות להם תכנית עסקית שתרד לפרטים ותתייחס לכל ההיבטים הנדרשים.